Graag horen wij uw mening over ons theater & Grand café en natuurlijk onze website; wat uw ervaringen zijn, en wat wij kunnen verbeteren.
Voor informatie en reserveringen voor de bioscoop bel 0900 - 121 3456 (€ 0,35 per min.) tijdens openingstijden van onze kassa: klik hier.
Gebruik dit formulier alstublieft niet voor het reserveren van tickets.
Bel voor Grand Café Cineac: 0251- 272 474.
Wij vragen u vriendelijk om eerst te kijken of uw vraag al beantwoord is in onderstaande veelgestelde vragen.
Het e-mailformulier hiernaast kunt u gebruiken voor vragen en opmerkingen. Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen op uw mail te reageren.
Kan ik mijn tickets annuleren?
Als u uw tickets online heeft gekocht kunt u deze uiterlijk 60 minuten voor aanvang van de film via het contactformulier annuleren, vermeld hierbij uw pick-up code. Het bedrag wordt via de gebruikte betaalmethode geretourneerd.
Tot de aanvang van de film kunt u uw tickets annuleren aan de kassa. U krijgt het bedrag direct terug aan de kassa.
Papieren kaarten kunnen alleen geannuleerd worden aan de kassa als de controle strook nog niet gescheurd is.
Annuleren kan niet telefonisch.
Kan ik mijn tickets omzetten naar een andere voorstelling?
U kunt uw tickets via de telefoon of aan de kassa uiterlijk 60 minuten voor aanvang van de film omzetten naar een andere voorstelling. De tickets voor de nieuwe voorstelling worden bewaard bij de kassa.
Let op: het is niet mogelijk om uw tickets te annuleren of te wijzigen ná de aanvangstijd van de voorstelling.
Ik ben jonger dan 16. Mag ik wel naar een film met Kijkwijzer 16 of 18?
Helaas mogen wij volgens wetsartikel 240a geen bezoekers onder de 16 jaar toelaten tot een voorstelling gekeurd met de Kijkwijzer 16 of 18, ook niet onder begeleiding van een volwassene. Bij twijfel zijn wij verplicht om te vragen naar een geldig identiteitsbewijs.
Bij de andere leeftijdsadviezen mogen bezoekers onder het advies naar binnen onder begeleiding van een volwassene.
Tot wanneer draait film X?
Helaas kunnen wij dit niet altijd beantwoorden, hoe lang een film bij ons draait hangt af van bezoekerscijfers, nieuwe releases en de "ruimte" om deze film te kunnen draaien. U kunt er wel vanuit gaan dat grote en drukbezochte films een aantal weken te zien zijn bij ons.
Waarom zie ik geen films meer vanaf woensdag/waarom draait een film tot woensdag?
Elke week stellen we een nieuw filmprogramma samen op basis van bezoekcijfers, het actuele filmaanbod en afspraken met filmverhuurders. Elke maandagavond wordt het programma van de nieuwe speelweek gepubliceerd. Een speelweek loopt van donderdag t/m woensdag.
Accepteert Cineworld de Nationale Bioscoopbon?
Ja, u kunt de Nationale Bioscoopbon online en aan de kassa inleveren. Helaas kunt u de Nationale Bioscoopbon niet besteden aan ons buffet.
Accepteert Cineworld de MaDiWoDo bioscoopkaart?
Ja, u kunt de MaDiWoDo bioscoopkaart aan de kassa inleveren. Het is helaas nog niet mogelijk om deze online in te wisselen, u kunt wel online uw tickets reserveren. De MaDiWoDo bioscoopkaart kunt u inleveren voor een bioscoopticket op maandag t/m donderdag (uitgezonderd officiële feestdagen en de kerstvakantie) voor 2D film zonder toeslagen.
Ik heb een andere bon of voucher hoe lever ik deze in?
U kunt andere bonnen of vouchers alleen aan de kassa inleveren. Het is wel mogelijk om uw tickets online te reserveren.
Ik heb een Cineworld arrangement, voucher of vrijkaart. Hoe lang is deze geldig?
Als er geen datum op de kaart gedrukt staat blijft deze oneindig geldig.
Hoe reserveer ik een rolstoelplek?
Alle zalen hebben een plek voor een rolstoel. U kunt een rolstoelplek enkel telefonisch reserveren door te bellen naar 0900 1213456.
Heeft Cineworld een lift?
Ja, met de lift kunt alle zalen bereiken zonder een trap te hoeven te gebruiken. Wij vragen u wel vriendelijk om aan te geven aan de ticketkassa (ook als u e-tickets heeft gekocht) dat u de lift wilt gebruiken, zo kunnen wij u zo goed mogelijk helpen.